Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind u een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Mail me dan even op info@dewijvorm.nl of bel ons! 

Zijn alle producten op voorraad?
Ja, we hebben al onze producten op voorraad. Toch kan het wel eens voorkomen dat een product tijdelijk is uitverkocht. In dat geval geen nood: we laten je het meteen weten bij je bestelling en kunnen meestal goed inschatten wanneer we het weer voor je binnen krijgen. (Mocht dat tijdstip voor jou te laat komen, dan kun je je bestelling uiteraard bij ons annuleren.)

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Pakketjes worden zo snel mogelijk na het ontvangen van de betaling verzonden. DHL bezorgt bestellingen binnen Nederland nog de volgende dag. Bestellingen naar het buitenland duren iets langer, afhankelijk van uw bestemming.

Op mijn bankafschrift staat niet De Wij Vorm - Webshop maar Mollie (of Paypal) Wat betekent dit?
Dat is de betalingsinstantie die u heeft gekozen tijdens het afrekenen van uw bestelling. Dit bedrijf handelt voor ons de betalingen af.

Wat zijn de regels rondom retourneren?
Retourneren kan binnen 14 dagen na levering van de bestelling, mits het artikel ongebruikt en onbeschadigd is. Neem voor retoursturen contact met ons op.

Kan ik een product ook laten inpakken als cadeau?
Ja! We pakken cadeautjes graag in, helemaal gratis! Het maakt niet uit of u de bestelling naar uw eigen adres laat verzenden of naar een ander. Geef in beide gevallen tijdens het bestellen in het opmerkingenveld aan welk artikel moet worden ingepakt.  

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?
De persoonsgegevens die u dient in te vullen bij het registreren of bestellen worden enkel en alleen gebruikt ten behoeve van de levering en het evt. toezenden van de De Wij Vorm nieuwsbrief. (Indien u zich daarvoor heeft aangemeld) 

Is de kleur van het product altijd hetzelfde als op de foto?
Ja, alle producten worden verkocht zoals op de foto maar de kleuren kunnen altijd wat afwijken. Houdt u wel rekening met de instellingen van uw beeldscherm. Soms kunnen kleuren net iets anders worden weergegeven, afhankelijk van de scherminstellingen. 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Het is ook mogelijk om uw bestelling kosteloos op de komen halen in onze ‘fysieke winkel’ De Wij Vorm. Dit kan tijdens openingstijden, maar ook op afspraak. Handig als je in de buurt van Amerongen woont of een dagje Amerongen doet. Houd er wel rekening mee dat het 1 werkdag kan duren voor je bestelling klaarligt (indien het artikel op voorraad is). 

Vertel het ons!
Mis je bepaalde producten in onze webshop? Heb je suggesties hoe wij onze diensten kunnen verbeteren of ben je gewoon erg blij met ons? Wij horen het graag. Mail naar info@dewijvorm.nl

Bedankt voor je interesse in De Wij Vorm - Webshop!